ادامه تلفات غیرنظامیان در حملات هوایی امریکا به شمال سوریه

تصویری از شهر جنگ زده منبج در شمال سوریه

در ادامه حملات هوایی امریکا به مناطق مسکونی شمال سوریه، 15 غیرنظامی دیگر کشته و یا زخمی شدند.

جنگنده های امریکا در ادامه حملات هوایی این کشور به سوریه، روستای النواجه را در نزدیکی شهر منبج در حومه شمالی حلب بمباران کردند.

بر اساس گزارش پایگاه اینترنتی گروه موسوم به سازمان دیده بان حقوق بشر سوریه، حال برخی از مجروحان این حمله وخیم گزارش شده است.

این در حالی است که فرمانده نیروهای موسوم به ائتلاف ضد داعش گفته بود در این حملات ساختمانها و خودروهای وابسته به گروه تروریستی داعش بمباران می‌شوند.

کریستوفر گارور در یک کنفرانس خبری که به تازگی در بغداد برگزار شد، در واکنش به قربانی شدن ده‌ها تن از ساکنان غیرنظامی در این شهر گفت به نظر می رسد گروه تروریستی داعش از غیرنظامیان به عنوان سپر انسانی استفاده می‌کند.

بر اساس گزارش های منتشر شده، هفته گذشته، در پی حملات هوایی امریکا به شهر منبج، 120 شهروند سوریه جان خود را از دست داده‎اند.

تصویری از شهر جنگ زده منبج در شمال سوریه

در همین راستا حملات خمپاره‌ای گروه تروریستی جبهه النصره به منازل مسکونی در شهر حلب به کشته شدن 11 شهروند سوری و زخمی شدن 44 تن دیگر منجر شده است.

بر اساس گزارش خبرگزاری سانا ، این گروه وابسته به شبکه تروریستی القاعده چندین خمپاره به خانه‌های مسکونی در محله های اعظمیه، صلاح الدین و خالدیه در شهر حلب شلیک کرد.

در همین حال در حملات توپخانه‌ای شبه نظامیان مسلح جیش الاسلام در منطقه حرستا در حومه دمشق نیز یک غیر نظامی زخمی شد.

در تحولی دیگر یگانی از ارتش سوریه تعدادی از خودروهای وابسته به تروریست‌های گروه جبهه النصره را که به تیربار و مسلسل مجهز بودند در محله الکرک در شهر درعا منهدم کردند و شماری از آنان را به هلاکت رساندند.

بر اساس این گزارش، یکی از عناصر مسلح وابسته به گروه موسوم به ارتش آزاد در پی انفجار خودرو به وسیله بمب مغناطیسی در ورودی روستای خراب الشحم در حومه درعا کشته شد.

 

استفاده از این مطلب با ذکر منبع «پرس تی‌وی فارسی» بلامانع است.


Press TV’s website can also be accessed at the following alternate addresses:

www.presstv.co.uk

SHARE THIS ARTICLE
Press TV News Roku