تظاهرات بحرینی‌ها برای اعلام انزجار از دولت عربستان

تظاهرات بحرینی‌ها علیه آل سعود

صدها تن از مردم بحرین برای اعلام انزجار از استکبار رژیم آل سعود شب گذشته (19 شهریور) در مناطق مختلف این کشور تظاهرات کردند.

به گزارش پایگاه خبری ستره، زنان و مردان بحرینی با در دست داشتن پلاکاردهایی که شعار «آل سعود الشجره الملعونه» روی آن نوشته شده بود، راهپیمایی و جرائم دولت عربستان را علیه مسلمانان محکوم کردند.

تظاهرات بحرین

بر اساس این گزارش اهالی شهرک مقابه، منطقۀ عالی و ستره در منامه، پایتخت بحرین در اعتراض به سیاستهای آل سعود و همچنین سلب تابعیت شیخ عیسی قاسم تجمع کردند.

شایان ذکر است درگیریهای شدیدی نیز پنجشنبه (18 شهریور) میان نیروهای پلیس بحرین و جوانان صورت گرفت.

تظاهرات بحرین برای محکوم کردن دولت عربستان

طبق این گزارش نیروهای رژیم آل خلیفه برای متفرق کردن معترضان گاز اشک آور به سوی آنان شلیک کردند که در اثر آن شماری از شهروندان بحرینی دچار مشکل تنفسی شدند.

تظاهرات بحرین

گفتنی است نمازگزاران سراسر ایران پس از اقامۀ نماز جمعه با برگزاری راهپیمایی جنایات پادشاهیِ آل‌سعود در عربستان و آل‌خلیفه در بحرین را محکوم کردند.

راهپیمایان در این تظاهرات با سر دادن شعارهای «مرگ بر آل‌سعود»، «مرگ بر مرتجعین منطقه» و «مرگ بر آل‌خلیفه» انزجار خود را از اقدامات جنایت‌کارانۀ این دو رژیم در خاورمیانه ابراز کردند.

نمازگزاران همچنین با حمایت از خانواده‌‎های شهدای فاجعۀ منا، نسبت به بروز این حادثۀ دردناک در حج سال گذشته، اعتراض کردند.

 

استفاده از این مطلب با ذکر منبع «پرس تی‌وی فارسی» بلامانع است.


Press TV’s website can also be accessed at the following alternate addresses:

www.presstv.ir

SHARE THIS ARTICLE
Press TV News Roku