ثبت لحظه‌هایتان در آسمان در «آتلیه لی لی و دوستان»

تصویری از «لی لی» رباط پرنده هوشمند

امروزه گرفتن عکس‌های سلفی در میان افراد بسیار داغ است و در همین راستا ربات های پرنده ای وارد بازار شده است که به اشتیاق مخاطبان خود به خوبی پاسخ می دهند.

یکی از این ربات های پرنده « لی لی» نام دارد، اگر می خواهید به ورزش بروید و دوست دارید به هنگام پرش در ارتفاع عکس بگیرید، « لی لی » باشماست. لی لی نام یک ربات پرنده مجهز به ردیاب است که با پرتاب به هوا می توانید سلفی های زیبایی را در آسمان از خود بگیرید.

یکی از این ربات ها «دیسکو» نام دارد، ربات حلقه ای شکلی که با تکان دادن و پرتاب کردن به هوا کار می کند. این ربات پرنده تا ارتفاع 50 متر بالا رفته و زمانی که در هواست شروع به عکس گرفتن می کند.

دیسکو

«زنموس ایکس تی » نمونه دیگری از رباتهای پرنده، مجهز به دوربین عکاسی حرارتی است . سازندگان این ربات ها بر این باورند که این نوع از تجهیزات می توانند درعملیات جست و جو نجات، آتش نشانی، بازرسی تیرهای چراغ برق و دیگر عملیات های مرتبط مورد استفاده قرار گیرد.

عکس

در پی فروش میلیون ها ربات پرنده در امریکا در سال 2015، سازمان هوایی فدرال امریکا اخیرا محدودیت‌هایی را برای دارندگان این ربات ها اعمال کرده و از آنها خواسته است تا برای داشتن چنین ربات های پرنده مجوز دریافت کنند.

 عکس


Press TV’s website can also be accessed at the following alternate addresses:

www.presstv.co.uk

SHARE THIS ARTICLE
Press TV News Roku