News   /   ايران   /   تلگرام

عکس+خبر؛ افتتاح خط تولید مهمات کالیبرکوچک

خط تولید مهمات کالیبرکوچک با حضور سردار حسین دهقان به بهره‌برداری رسید. (13 دی 95، عکس از ادارۀ کل تبلیغات دفاعی وزارت دفاع)

خط تولید مهمات کالیبرکوچک در سازمان صنایع دفاع وزارت دفاع با حضور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به بهره برداری رسید.

به گزارش ادارۀ کل تبلیغات دفاعی وزارت دفاع، سردار سرتیپ پاسدار حسین دهقان در آئین افتتاح این خط تولید گفت: «در راستای آمایش صنعتی صنایع دفاعی وزارت دفاع، به روز آوری خطوط تولیدی و افزایش ظرفیت تولیدات دفاعی، امروز شاهد افتتاح و بهره برداری از خط تولید مهمات کالیبرکوچک هستیم».

دهقان خاطرنشان کرد: «با افتتاح و بهربرداری از این خط تولیدی، ضمن تأمین کلیۀ نیازمندی‌های نیروهای مسلح به مهمات کالیبرکوچک، ظرفیت تولید این مهمات به دو برابر افزایش یافته و زمینه برای صادرات آن نیز فراهم شده است.»

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه این خط تولید در کمتر از یک سال راه‌اندازی شده است، افزود: «مهمات تولیدی به لحاظ کیفیت با استانداردهای جهانی برابری می‌کند و امیدواریم مسیری را که آغاز کرده‌ایم با جدیت بیشتری دنبال نماییم.»

سردار دهقان در پایان از مدیران، متخصصان و کارکنان سازمان صنایع دفاع به‌ویژه گروه صنایع مهمات‌سازی که با همت بلند و عزمی راسخ در مسیر خودکفایی و افزایش اقتدار دفاعی گام برمی‌دارند قدردانی کرد.

تصاویر زیر برگرفته از ادارۀ کل تبلیغات دفاعی وزارت دفاع است.


Press TV’s website can also be accessed at the following alternate addresses:

www.presstv.co.uk

SHARE THIS ARTICLE
Press TV News Roku