همراهی سرکردۀ مجاهدین خلق (منافقین) با دروغ‌پراکنی رسانه‌ای عربستان‌ سعودی

مریم رجوی، سرکردۀ گروهک تروریستی مجاهدین خلق ( منافقین)

مریم رجوی، سرکردۀ گروهک تروریستی مجاهدین خلق (منافقین)، در راستای همگامی با دروغ‌پراکنی رسانه‌ای رژیم عربستان سعودی، مدعی شده‌است انصاراللهِ یمن با حمایت ایران، به سوی مکه موشک شلیک کرده‌است.

به گزارش العربیه، مریم رجوی در موضع‌گیری عجیب خود مدعی شده‌است حملۀ موشکی انصارالله به دستور ایران و با نظارت نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صورت گرفته‌است.

نیروهای یمنی روز جمعه با موشک بومی برکان-1 فرودگاه بین‌المللی ملک عبدالعزیز را در 19 کیلومتری شمال شهر جده هدف قرار دادند.

در پی این حمله، رسانه‌های سعودی مدعی شدند سامانه‌های موشکی عربستان این موشک یمنی را پیش از اصابت به هدف منهدم کردند. این رسانه‌ها همچنین ادعا کردند این موشک به سمت شهر مکه شلیک شده‌ بود.

تصویر آرشیوی موشک بومی برکان 1 یمن

در همین راستا محمد عبدالسلام، سخنگوی رسمی انصارالله، روز جمعه 7 آبان، ادعای امارات و عربستان را درخصوص حملۀ موشکی انصارالله به مکه را نوعی «هذیان‌گویی» رسانه‌ای توصیف کرد.

محمد عبدالسلام با اشاره به این‌که هدف این ادعاها، جریحه‌دار کردن احساسات مسلمانان است افزود: «کمین‌کردن در پسِ اماکن مقدس، نوعی هذیان‌گویی رسانه‌ای است که هیچ عاقلی آن را درک نمی‌کند.»

محمد عبدالسلام، سخنگوی رسمی انصارالله یمن

مریم رجوی نیز در همگامی با تبلیغات منفی رسانه‌های سعودی در خصوص حملات موشکی انصارالله به خاک عربستان، نظام ایران را متهم و آن را نظامی «غیرانسانی و غیراسلامی» توصیف کرد.

 وی در این راستا، خواستار قطع همکاری کشورهای اسلامی با ایران و اخراج این کشور از سازمان همکاری اسلامی شد.

ارتباط میان منافقین و سعودی‌ها اخیراً علنی شده‌است، به گونه‌ای که گردهم‌آیی بقایای این گروهک تروریست در ماه تیر با حضور ترکی الفیصل، رئیس پیشین سازمان اطلاعات عربستان، در پاریس برگزار شد.

 ترکی الفیصل با سخنرانی در این اجلاس، به لفاظی علیه ایران و مسئولان نظام پرداخت.

اوایل شهریور نیز رسانه‎ها اعلام کردند ملک سلمان عبدالعزیز، پادشاه عربستان سعودی، از مریم رجوی برای سفر به عربستان و انجام مناسک حج دعوت کرده‌بود.

عربستان سعودی از مدت‌ها پیش در حمایت از گروهگ منافقین نقش پررنگی داشته‌است.

 

استفاده از این مطلب با ذکر منبع «پرس تی‌وی فارسی» بلامانع است.


Press TV’s website can also be accessed at the following alternate addresses:

www.presstv.co.uk

SHARE THIS ARTICLE
Press TV News Roku