هشت پای آکواریوم ملی نیوزیلند به دریا گریخت

هشت پای آکواریوم ملی نیوزیلند که نیمه شب گریخت. (عکس از آکواریوم ملی نیوزیلند)

کارکنان آکواریوم ملی نیوزیلند صبح که بر سر کار آمدند همه متحیر ماندند چرا که هشت پای بزرگ آکواریوم نیمه شب به دریا گریخته بود.

این هشت‌پا، خیلی ماهرانه آکواریوم خود را شکسته و با عبور از در نیمه بازی که فراموش شده بود بسته شود خود را به جلوی لوله فاضلاب کف ساختمان رسانده بود و سپس با برداشتن درپوش فاضلاب از طریق لوله 50 متری به دریا رفته و ناپدید شده است.

کارکنان آکواریوم ملی نیوزیلند می‌گویند بنا به شواهد و آثاری که به جا مانده، این هشت پا نیمه شب قبل از فرار بزرگش از کل آکواریوم بازدید کرده است.

راب یارِل،  مدیر آکواریوم ملی نیوزیلند در شهر بندری نیپیِر گفت: «این هشت پای معروف، هنرمندانه گریخته است. ما آب آکواریومش را آزمایش کردیم فکر نمی‌کنم ناراضی بوده باشد، اما او مانند پسری کنجکاو می‌خواست بداند در خارج (از آکواریوم) چه خبر است.»

 کارکنان آکواریوم ملی نیوزیلند گفته‌اند اگر چه دلشان برای این هشت پای ماجراجو تنگ می‌شود اما از اینکه به آزادی رسیده خوشحال هستند.

گفتنی است هشت پاها هیچ استخوانی در بدن خود ندارند؛ به همین دلیل قادرند با تحت فشار قرار دادن امعاء و احشاء خود از شکاف‌ها و سوراخ‌هایی حتی به اندازه یک سکه عبور کنند.

مقامات آکواریوم ملی نیوزیلند گفته‌اند قصد ندارند سیستم امنیتی آکواریوم را برای جلوگیری از فرار جانوران تشدید کنند اما بیشتر آنها را تحت نظر می‌گیرند.

تصاویر آکواریوم این هشت پا را در زیر ببینید:

منبع تصاویر: آکواریوم ملی نیوزیلند 


Press TV’s website can also be accessed at the following alternate addresses:

www.presstv.co.uk

SHARE THIS ARTICLE
Press TV News Roku