News   /   آمريکا

تحلیل‌گر امریکایی: ساختار قدرت نتایج انتخابات امریکا را تعیین می‌کند

استفن لندمن، نویسنده و تحلیلگر سیاسی در شیکاگوی امریکا

یک نویسنده و تحلیل‌گر سیاسی در شیکاگوی امریکا می‌گوید انتخابات ریاست‌جمهوری این کشور دست‌کاری می‌شود؛ ساختار قدرت در آن تعیین‌کننده است و رأی‌دهندگان آمریکایی از حق خود برای انتخاب رئیس‌جمهور محروم هستند.

استفن لندمن، سه‌شنبه در مصاحبه با پرس تی‌وی گفت: «هرکسی ادعا می‌کند که انتخابات امریکا درست است، واقعاً نمی‌داند در مورد چه چیزی صحبت می‌کند.»

لندمن با تأکید بر اینکه رأی‌دهندگان امریکایی بدون اینکه بدانند، از حقوق خود محروم شده‌اند، افزود: «واقعاً رأی آنان مهم نیست... ساختار قدرت در امریکا تصمیم می‌گیرد که انتخابات در چه جهتی پیش برود.»

این نویسنده امریکایی افزود: «امریکایی‌هایی که به‌پای صندوق‌های رأی می‌روند و فکر می‌کنند آرایشان به‌حساب می‌آید، در عالم رؤیا به سر می‌برند. این (آرا) اصلاً به‌حساب نمی‌آیند. رأی دادن در امریکا به معنای واقعی کلمه، اتلاف وقت است.»

لندمن گفت: «من فکر می‌کنم انتخابات برای هیلاری [کلینتون، نامزد دموکرات انتخابات ریاست‌جمهوری امریکا] دست‌کاری شده و ازنظر من، تنها راهی که شانس برنده شدن [دونالد] ترامپ [نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست‌جمهوری امریکا] را فراهم می‌کند این است که ساختار قدرت به این نتیجه رسیده است که هیلاری بیش‌ازحد فاسد و برای تبدیل‌شدن به رئیس‌جمهور ایالات‌متحده، نامناسب است.»

این تحلیلگر سیاسی امریکا هشدار داد اگر هیلاری کلینتون رئیس‌جمهور امریکا شود، جنگ‌های بی‌پایانی در سراسر جهان به راه خواهد انداخت.

 

استفاده از این مطلب با ذکر منبع «پرس تی‌وی فارسی» بلامانع است.

 


Press TV’s website can also be accessed at the following alternate addresses:

www.presstv.co.uk

SHARE THIS ARTICLE
Press TV News Roku