News   /   گوناگون   /   تلگرام

ویدئو: با لیونل مسیِ ایرانی آشنا شوید

تصویر رضا پرستش، بدلِ ایرانی لیونل مسی (عکس از خبرگزاری مهر)

رضا پرستش جوان ۲۵ساله تهرانی است که شباهت بی‌اندازه‌اش به لیونل مسی، ستارۀ آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا، باعث شهرتش شده است.

اخیراً انتشار عکسی از رضا در شبکه‌های اجتماعی مثل توییتر، بسیار جنجال‌برانگیز شد و بسیاری از مردم برای گرفتن عکس یادگاری با بدل ایرانی مسی هجوم بردند.

وی در حال حاضر دانشجوی رشته شهرسازی است. پدرش از ۶ سال پیش روی شباهت رضا و مسی تأکید می‌کرد. اما رضا باور نمی‌کرد و با بی‌تفاوتی از کنار این ماجرا رد می‌شد. تا اینکه ۵ ماه پیش پدر رضا پیشنهاد داد رضا با پیراهن ورزشی آرژانتین و بارسلونا عکس بیندازد و برای سایت‌های ورزشی بفرستند.

رضا با انجام این کار با یک اتفاق عجیب‌وغریب روبرو شد: «عکسم را برای سایت ورزش۳ فرستادم. آن‌ها فوری با من تماس گرفتند و گفتند آب دستت داری بگذار زمین و بیا اینجا. آنجا از من عکس و فیلم گرفتند و پخش کردند و بعد از آن قضیه خیلی جدی شد.»

بدل ایرانی مسی گفت بعد از این ماجرا فصل جدیدی در زندگی‌اش آغاز شده‌ است. حالا همه وقتی او را به‌خصوص با پیراهن‌های ورزشی در خیابان می‌بینند با دست نشان می‌دهند و می‌خواهند با او عکس بیندازند.

رضا پرستش، بدلِ ایرانی لیونل مسی (عکس از خبرگزاری مهر)

او خاطرات زیادی از این شباهت عجیب‌وغریب دارد؛ شباهتی که حتی پدرش را تحت تأثیر قرار داده‌ است. رضا در گفتگو با خبرگزاری مهر گفت: «پدر من یک فوتبالیست با تعصب است که ازقضا طرفدار رئال مادرید هم هست. زمان جام جهانی هنوز کسی مرا نمی‌شناخت اما خانواده مرا مسی می‌دانستند. وقتی ایران با تک‌گل مسی آن هم در دقایق پایانی به آرژانتین باخت، پدرم با من تماس گرفت و گفت که شب خانه نیا چون من گل زده بودم. خیلی از دوستانم هم زنگ می‌زدند و به خاطر گل مسی به من بدوبیراه می‌گفتند.»

رضا پرستش اکنون در حال ایفای نقش در یک سریال کمدی با مضمون داستان زندگی شخصی شبیه به مسی است.

تصاویر زیر را خبرگزاری مهر از مسیِ ایران منتشر کرده است: 

 

استفاده از این مطلب با ذکر منبع «پرس تی ‌وی فارسی» بلامانع است.

 


Press TV’s website can also be accessed at the following alternate addresses:

www.presstv.co.uk

SHARE THIS ARTICLE
Press TV News Roku