News   /   آسيا   /   تلگرام

ویدئو: وقوع انفجار و تیراندازی در یک بیمارستان نظامی در کابل

حضور نیروهای امنیتی و آمبولانس در نزدیکی محل وقوع انفجار و تیراندازی در منطقۀ وزیر اکبر خان شهر کابل، پایتخت افغانستان (18 اسفند 1395)

گزارش‎ها از وقوع انفجار و حملۀ چند مهاجم مسلح به بیمارستانی نظامی در نزدیکی سفارت امریکا در منطقۀ وزیر اکبر خان شهر کابل، پایتخت افغانستان، خبر می‎دهند.

بر اساس گزارش خبرگزاری طلوع‌نیوز افغانستان، بیمارستان سردار محمد داودخان، هدف این حمله بوده است و چند مهاجم مسلح در داخل ساختمان این بیمارستان هجوم بردند.

این خبرگزاری به نقل از دکترهای حاضر در این بیمارستان نوشت مهاجمین پنج نفر بودند که یکی از آن‌ها خود را مقابل ورودی بیمارستان منفجر کرد و چهار مهاجم دیگر با کمربندهای انفجاری وارد ساختمان شدند. 

این منابع همچنین از وقوع انفجار دوم در داخل ساختمان بیمارستان خبر دادند.

به گفتۀ افراد حاضر در بیمارستان، طبقۀ سوم و چهارم بیمارستان نظامی سردار محمد داودخان صحنۀ نبرد میان نیروهای امنیتی و مهاجمان بوده است.

بر اساس گزارش خبرنگار طلوع‌نیوز، در حال حاضر تیراندازی در داخل بیمارستان متوقف شده است، با این حال برخی منابع خبری از تداوم تیراندازی خبر می‌دهند.

در همین حال، صدیق صدیقی، سخنگوی وزارت کشور افغانستان، در حساب شخصی خود در شبکۀ اجتماعی توییتر اعلام کرد درگیری‌ها پایان یافته و همۀ تروریست‌ها کشته شده‌اند.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت افغانستان، در این حاثه دست‌کم 4 نفر کشته و بیش از 60  تَن دیگر زخمی شد‌ه‌اند.

گروه تروریستی داعش مسئولیت این حمله را بر عهده گرفته است. 

 

استفاده از این مطلب با ذکر منبع «پرس تی‌وی فارسی» بلامانع است.


Press TV’s website can also be accessed at the following alternate addresses:

www.presstv.co.uk

SHARE THIS ARTICLE
Press TV News Roku