انهدام پهپاد جاسوسی؛ هلاکت ده‌ها تروریست در سوریه

تصویری آرشیوی از تروریست‌های جبهة النصره در سوریه

یگانی از نیروهای ارتش سوریه و هم‌پیمانانش یک پهپاد جاسوسی متعلق به گروه تروریستی تکفیری داعش را در اطراف فرودگاه دیر الزور سرنگون کردند.

نیروهای ارتش سوریه همچنین با هدف قرار دادن مواضع داعش در روستای الجفره در حومۀ شرقی دیر الزور ده‌ها تروریست را به هلاکت رساندند. یک فروند تانک متعلق  به عناصر جبهۀ النصره نیز در منطقۀ مذکور منهدم شد.

 در همین حال سایت «اعلام حربی»، (رسانۀ سوری که اخبار جنگ را پوشش می‌دهد) از هلاکت 5 تن از عناصر تکفیری و زخمی شدن شماری دیگر در حملات ارتش سوریه به مواضع آنان در تپۀ «عاید الحسون» در حومۀ شرقی حمص خبر داد.

 در حملات هوایی ارتش به مواضع داعش در روستای «حمادی عمر» در شرق شهر سلمیه در استان حماه نیز 8 تروریست به هلاکت رسیدند.

 تصویری از تانک‌های  نیروهای ارتش سوریه در حومۀ  شمالی شهر حلب (عکس از خبرگزاری فرانسه)

بر اساس این گزارش در حملات مشابه به منطقۀ عقیربات در حومۀ شرقی استان حماه نیز 29 تن از عناصر مسلح کشته و 6 خوروی مجهز به مسلسل منهدم شد.

نیروهای ارتش سوریه همچنین یک خودروی بمب‌گذاری‌شده وابسته به تروریست‌های مسلح را قبل از رسیدن به هدف در محلۀ المنشیه در شهر درعا منهدم کردند.

به گزارش سایت المنار، نیروهای ارتش سوریه یک خودروی حامل مواد منفجره سنگین را که به همراه یک عامل بمب‌گذار که قصد حمله به پایگاه نظامی در محلۀ المنشیه را داشت، منهدم کردند.

از سوی دیگر، حملات خمپاره‌ای عناصر تروریستی جبهه النصره به بیمارستان دولتی در شهر درعا 4 کشته و 2 مجروح بر جای گذاشت.

به گزارش سانا حملات خمپاره‌ای به محله‌های مسکونی «منیان» و «حلب جدید» منجر به کشته شدن 2 غیرنظامی و زخمی شدن 12 نفر دیگر شد.

 

استفاده از این مطلب با ذکر منبع «پرس تی‌ وی فارسی» بلامانع است.

 

 


Press TV’s website can also be accessed at the following alternate addresses:

www.presstv.co.uk

SHARE THIS ARTICLE
Press TV News Roku