News   /   آسيا   /   تلگرام

پاکستان به رژیم صهیونیستی هشدار هسته‏‎ای داد

تصویری آرشیوی از تسلیحات هسته‎ای پاکستان

وزیر دفاع پاکستان در واکنش به یک گزارش دربارۀ احتمال حملۀ هسته‎ای اسرائیل به این کشور به رژیم تل‌آویو هشدار داد که پاکستان نیز صاحب تسلیحات هسته‌ای است.

خواجه محمد آصف با انتشار پیامی در حساب شخصی خود در شبکۀ اجتماعی توییتر به رژیم صهیونیستی یادآوری کرد که پاکستان یک کشور هسته‎ای است.

وزیر دفاع پاکستان این پیام را در واکنش به گزارشی منتشر کرد که از قول موشه یعلون، وزیر امور نظامی پیشین رژیم صهیونیستی» اعلام کرده بود که «اگر پاکستان به هر بهانه‎ای نیروهای زمینی خود را به سوریه اعزام کند، ما این کشور را با یک حملۀ هسته‌ای نابود خواهیم کرد».

وب‌سایت اِی‌دابلیودی نیوز در تاریخ 30 آذر این گزارش را منتشر کرده بود.

این سایت در حالی در گزارش خود عنوان کرده بود که پاکستان قصد اعزام نیرو به سوریه را دارد که بر اساس اعلام وزارت امور خارجۀ پاکستان، مقامات این کشور مخالف دخالت نیروهای خارجی در بحران سوریه هستند.

وزارت امور نظامی رژیم صهیونیستی در واکنش به پیام وزیر دفاع پاکستان در توییتر اعلام کرد که گزارش وب‌سایت ای‌دابلیودی «کاملاً ساختگی است».

سازمان‎‏های حقیقت‎یاب نیز تأیید کرده‎اند که این وب‌سایت خبری، جعلی است.

پاکستان هیچ رابطۀ دیپلماتیکی با رژیم صهیونیستی ندارد.

گفته می‌شود رژیم صهیونیستی تنها دارندۀ زرادخانۀ هسته‌ای در خاورمیانه است و بین 200 تا 400 کلاهک هسته‌ای در اختیار دارد.

تل آویو همواره از امضای پیمان‌ منع گسترش سلاح‌های هسته‌ای خودداری کرده و هرگز به بازرسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اجازه نداده است از تأسیسات اتمی این رژیم بازدید کنند.

 

استفاده از این مطلب با ذکر منبع «پرس تی‌وی فارسی» بلامانع است.

 


Press TV’s website can also be accessed at the following alternate addresses:

www.presstv.ir

SHARE THIS ARTICLE
Press TV News Roku