ویدئو: خداحافظی دردناک پدر سوری با پیکر پسر خردسالش

تصاویری از غرب شهر حلب در سوریه منتشر شده که خداحافظی دردناک یک پدر سوری را با پیکر کودک خردسالش که در حملات راکتی معارضان سوری کشته ‌شده‎است، نشان می‌دهد.

این ویدئو حاوی صحنه‏‌های دلخراشی است و دیدن آن به همه توصیه نمی‌شود. 

شبکۀ خبری آر‌تی روسیه جمعه (7 آبان) این تصاویر را منتشر و اعلام کرد این کودک خردسال در حملات راکتی معارضان دولت سوریه به محلۀ الاعظمیه در حلب کشته‌ شده‌است.

تصاویر در بیمارستان دانشگاهِ حلب در همین محله فیلمبرداری شده‎اند.

معارضان مسلح روز جمعه با صدها خمپاره، محله‌های الحمدانیه، الفُرقان، الاعظمیه، الجمیلیه، المَشارقه، الفیض، الإذاعه، المارتینی والمیردیانِ حلب را هدف قرار دادند. در این حملات ده‎ها نفر کشته و بیش از صد نفر زخمی شدند.

این در حالی است که جنگنده‌های ارتش سوریه و روسیه طی 10 روز گذشته حملات هوایی خود را علیه معارضین مسلح در شرق حلب، متوقف کرده‌اند.

شهر حلب در حال حاضر به عرصۀ جنگی شدید میان نیروهای دولتی و گروه‌های تروریستی تبدیل شده‌است. این شهر از سال 2012 (1391) به دو بخش غربی و شرقی تقسیم شده که بخش غربی آن تحت کنترل سربازان سوری و بخش شرقی آن در تصرف گروه‌های تروریستی است.

گروه‌های تروریستی در حمله‌های خود معمولاً از راکت‌های دست‌ساز استفاده می‌کنند؛ قربانیان اینگونه حمله‌ها عمدتاً غیرنظامیان هستند.

 

استفاده از این مطلب با ذکر منبع «پرس تی‌وی فارسی» بلامانع است.


Press TV’s website can also be accessed at the following alternate addresses:

www.presstv.co.uk

SHARE THIS ARTICLE
Press TV News Roku