News   /   ايران

فرمانده انتظامی کرمانشاه: کشته شدن 3 تروریست

تصویری آرشیوی از نیروهای ویژه نوپو از یگان ویژه نیروی انتظامی

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه می‌گوید در درگیری با عوامل تکفیری در شهر کرمانشاه، 3 تروریست کشته شدند.

سردار منوچهر امان اللهی در جمع خبرنگاران عنوان کرد: «در پی کسب خبر ورود عناصر تکفیری به شهر کرمانشاه از سوی سربازان گمنام امام زمان (عج)، موضوع با جدیت در دستور کار قرار گرفت.»

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: «بر این اساس صبح امروز (26 مرداد) تیم ویژه عملیات انتظامی استان و نیروی ویژه نوپو یگانِ ویژه با همکاری و هماهنگی سربازان گمنام امام زمان (عج) وارد عمل شدند و در یکی از محلات شهر کرمانشاه در درگیری صورت گرفته، هر سه عامل را به هلاکت رساندند.»

وی هدف از ورود این عوامل تکفیری به داخل کشور را عملیات خرابکارانه عنوان و تصریح کرد: «از عناصر تکفیری یک قبضه سلاح کلاشینکف، دو تیغه خشاب و یک جلیقه انفجاری کشف شد.»

سردار امان اللهی با اشاره به فضای امن حاکم در استان کرمانشاه در نتیجه فعالیت شبانه روزی دستگاه‌های انتظامی و اطلاعاتی، به مخلان نظم و امنیت کشور هشدار داد: «جان کمترین بهایی است که برای برقراری ثبات و آرامش می‌پردازیم.»

گفتنی است، تروریست‌ها در تاریخ 20 تیر خودروی حامل حشمت‌الله فلاحت‌پیشه، نماینده اسلام آباد غرب و دالاهو در استان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی را در مسیر منطقه ریجاب به رگبار بستند.

تصویری از خودروی حامل حشمت‌الله فلاحت پیشه و فرماندار دالاهو

در این حمله دکتر حبیب‌الله نیک‌عزم، از مسئولان دامپزشکی استان و راننده خودروی فرماندار دالاهو به شهادت رسیدند.

یک منبع آگاه در اطلاعات سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه پیشتر از دستگیری 3 مظنون در رابطه با این حادثه تروریستی خبر داده بود. وی گفت آنها از سرشاخه‌های گروه تروریستی موسوم به «پاک» هستند.

بعلاوه عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در تاریخ 18 مرداد از خنثی کردن اقدام تروریست‌ها در انفجار یک پایگاه سپاه و نیروی انتظامی در استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

عوامل یک تیم خرابکار در شهرستان خاش واقع در استان سیستان و بلوچستان یک تونل را در خانه‌ای در نزدیکی این دو پایگاه حفر کرده بودند و قصد انجام عملیات خرابکارانه داشتند.


Press TV’s website can also be accessed at the following alternate addresses:

www.presstv.co.uk

SHARE THIS ARTICLE
Press TV News Roku