داعش هفت تن را به اتهام جاسوسی در موصل گردن زد

گروه تروریستی داعش هفت نفر دیگر از اهالی شهر موصل را به اتهام جاسوسی گردن زد.

گروه تروریستی داعش هفت نفر دیگر از اهالی شهر موصل در منطقه حی الصناعی را به اتهام جاسوسی و همکاری با دستگاه‎های امنیتی سر برید.

شبکه السومریه نیوز به نقل از یک منبع آگاه در شهر موصل که خواست نامش فاش نشود گزارش داد تروریستهای داعش این هفت نفر را با استفاده از «سیم پزشکی مخصوص» در دادگاه به اصطلاح شرعی این گروه اعدام کردند.

عناصر تروریستی سیمها را به دور گردن متهمان پیچانده و سر آنها را از بدنشان جدا کردند. این منبع در ادامه گفت: «گروه تروریستی داعش این اقدام را با هدف ایجاد رعب و وحشت، مقابل دیدگان مردم انجام داده است.»

همچنین، جبار المعموری یکی از فرماندهان بسیج مردمی عراق اعلام کرد گروه تروریستی داعش امروز سه برادر را به اتهام حمله به عناصر مسلح خود در یکی از روستاهای شهرستان حویجه تیرباران کرد.

المعموری افزود: «گروه تروریستی داعش در شرایط کنونی دچار تزلزل واقعی شده و از این رو به هرکس که مظنون می شود، او را بازداشت و سپس اعدام می کند.»

خالد العبیدی، وزیر دفاع عراق

به گزارش سایت خبری موسوعه العراق، خالد العبیدی، وزیر دفاع عراق، پس از پایان نشست در مقر فرماندهی عملیات نینوا در شهرستان مخمور گفت: «مشارکت پیشمرگه و پلیس استان نینوا در عملیات آزادسازی موصل لازم است». وی تأکید کرد آزادی موصل بسیار نزدیک است.

قرار است العبیدی و رئیس ستاد ارتش عراق از پایگاه القیاره در جنوب موصل برای اطلاع یافتن از اوضاع یگان‌های نظامی در این پایگاه بازدید کنند. ارتش عراق اخیرا عملیات آزادسازی مناطق جنوب موصل را آغاز کرد تا بتواند تروریست‌های داعش را در این شهر محاصره و راه را برای آزادی هرچه سریع تر این شهر هموار کند.

از سوی دیگر، مقتدی صدر رهبر جریان صدر عراق مخالفت خود را با مداخله نیروهای ائتلاف ضد داعش در عملیات آزادسازی موصل اعلام کرد. وی گفت: «عملیات موصل باید به دست ارتش و نیروهای امنیتی عراق انجام شود.»

 

استفاده از این مطلب با ذکر منبع «پرس تی وی فارسی» بلامانع است.


Press TV’s website can also be accessed at the following alternate addresses:

www.presstv.ir

SHARE THIS ARTICLE
Press TV News Roku