News   /   ايران

تصاویر نزدیک‌شدن شناورهای نیروی دریایی سپاه به ناو امریکایی

ناوچه نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، 22 تیر 1395 (عکس از وال استریت ژورنال)

خبرگزاری رویترز روز سه شنبه گزارش داد که 5 فروند قایق تندروی نیروی دریایی سپاه به یک فروند ناو امریکایی در خلیج فارس نزدیک شده‌اند.

بنا به گزارش‌ها، 3 فروند از قایق‌های تندروی سپاه پاسداران مجهز به تسلیحات نظامی بوده‌اند و یک فروند از قایق‌ها هم مجهز به موشک کروز بوده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ساعتی پس از انتشار این خبر، سردار تنگسیری، جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه اعلام کرد: «تحت نظر قرار دادن شناورهای بیگانه در منطقه‌های مأموریتی نیروی دریایی سپاه موضوع جدیدی نیست و این کار همواره به‌صورت مستمر و شبانه‌روزی انجام شده، می‌شود و خواهد شد.»

ناو یواس‌اس نیواورلئان امریکا

وی افزود: ما براساس مأموریت‌های محوله، تردد و جابه‌جایی هر شناور از کشورهای بیگانه به‌ویژه کشورهای فرامنطقه‌ای و به‌طور خاص دشمنان انقلاب اسلامی، شیطان بزرگ آمریکا را که حضورشان برای ما تهدید ذاتی و شرّ مطلق است با دقت و حساسیت دنبال می‌کنیم و آنان نیز نسبت به این مسئله کاملاً تمکین کننده هستند.

روزنامه امریکایی وال استریت ژورنال از عرشه ناو نیواورلئان تصاویری از نزدیک‌شدن یک فروند قایق تندرو و یک فروند ناوچه سپاه به ناو امریکایی را منتشر کرده است.

تصاویر وال استریت ژورنال و رویترز از نزدیک شدن شناورهای سپاه به ناو امریکایی را در زیر ببینید:

 


Press TV’s website can also be accessed at the following alternate addresses:

www.presstv.co.uk

SHARE THIS ARTICLE
Press TV News Roku