News   /   ايران

مرحله نهایی رزمایش موشکی اقتدار ولایت آغاز شد

تصویری از رزمایش بزرگ دریایی ولایت 94

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مرحله نهایی رزمایش موشکی اقتدار ولایت را آغاز کرده است.

به گزارش ایسنا، نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد سه‌شنبه (18 اسفند) مرحله نهایی رزمایش موشکی اقتدار ولایت را با حضور سرلشکر محمدعلی جعفری، فرمانده کل سپاه و سردار امیرعلی حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه آغاز کردند.

این رزمایش با شعار «نمایش اقتدار و امنیت پایدار در سایه‌ی وحدت، همگرایی، همدلی و همزبانی» و به منظور نشان دادن قدرت بازدارندگی و آمادگی همه‌ جانبه ایران اسلامی برای مقابله با هرگونه تهدید علیه انقلاب، نظام و تمامیت ارضی کشور، در چند مرحله در نقاط مختلف کشور، با شلیک موشک‌های بالستیک از سیلو آغاز شد.

در همین حال، فرمانده هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از پرتاب انواع موشک‌های بالستیک با بردهای ۲۰۰۰، ۸۰۰، ۵۰۰ و ۳۰۰ کیلومتر از نقاط مختلف کشور در رزمایش اقتدار ولایت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به آغاز مرحله نهایی رزمایش موشکی اقتدار ولایت و موفقیت‌آمیز بودن پرتاب موشک‌های بالستیک از سیلو، اظهار داشت: این رزمایش که با روشی متفاوت‌تر از رزمایش‌های مشابه از چند روز گذشته با پرتاب انواع موشک‌های بالستیک دوربرد، میان‌برد و کوتاه‌برد در مناطق گوناگونی از پهنه ایران اسلامی آغاز شده است، از اولین دقایق بامداد امروز وارد مرحله نهایی خود شد.

وی گفت: در آغاز مرحله نهایی رزمایش اقتدار ولایت، موشک‌های پرتاب شده از سیلو، نقطه‌ای در فاصله 700 کیلومتری را مورد اصابت و انهدام قرار دادند.


Press TV’s website can also be accessed at the following alternate addresses:

www.presstv.ir

SHARE THIS ARTICLE
Press TV News Roku