گزارش: 50 کودک انگلیسی تحت آموزش گروه تروریستی داعش

کودکان تحت آموزش داعش(عکس آرشیوی

بررسی ها نشان می دهد 50 کودک بریتانیایی در سرزمین های تحت اشغال گروه تروریستی داعش در عراق و سوریه تحت آموزش این گروه قرار دارند. 

بر اساس این تحقیق که توسط اندیشکده انگلیسی کویلیام انجام شده و گاردین بخش هایی از آن را چاپ کرده، آمده است:«این گروه تروریستی توجه خاصی به این نسل دارد و بر این باور است با توجه به تعالیم افراط گرایانه، این کودکان در آینده تروریست های بهتری خواهند شد.»

در این تحقیق که بر تبلیغات داعش درباره کودکان متمرکز بوده، آمده است، «تبلیغات داعش مدعی است کودکانی که درسیستم آموزشی سکولار از بین نرفته اند، پس از یادگیری آموزه های داعش مبارزان بهتری خواهند شد.»

در ادامه این گزارش آمده است، نقطه نگران کننده این حرکت داعش آنجاست که این گروه تروریستی قصد دارد تا ارتش آینده خود را از کودکانی بسازد که در مدارس به آنها تصاویر اعدام های جمعی نشان داده می شود و سلاح های اسباب بازی به آنها برای بازی داده می شود.

بر اساس این گزارش، داعش برای عادی ساختن خشونت در بین این کودکان، سرهای بریده شده قربانیان را به آنها می دهد تا نزد خود نگه دارند و یا با آنها فوتبال بازی کنند. داعش درتلاش است تا با آموزش دادن این کودکان، نسل دوم این گروه تروریستی را مطمئن و در راستای اهداف تروریستی خود پرورش دهند.

کودکان تحت آموزش در مدارس داعش(عکس آرشیوی)  

این تحقیق نشان می دهد شمار زیادی از کودکانی که آموزش های این گروه تروریستی را فرا می گیرند، خارجی هستند.

داعش آموزش در مدارس را به سرعت آغاز می کند و بر اساس نظام آموزشی داعش، پسران بین سنین 10 تا 15 سال باید دوره آموزش نظامی بگذرانند.

در این گزارش آمده است، تروریست ها از ابزار ارعاب و تهدید برای اجباری کردن آموزش نظامی در مدارس استفاده می کنند. براساس این تبلیغات در صورتی که دانش آموزان پسر از حضور دردوره های آموزش نظامی خودداری کنند، شکنجه می شوند و مورد آزار جنسی قرار خواهند گرفت.

در آخرین ویدئوی تبلیغاتی که از داعش منتشر شده است، داعش 12 کودک جلاد را معرفی می کند.

بر اساس برآوردهای انجام شده شش میلیون زن، کودک و مرد در سرزمین های تحت اشغال داعش در عراق و سوریه زندگی می کنند.

 


Press TV’s website can also be accessed at the following alternate addresses:

www.presstv.co.uk

SHARE THIS ARTICLE
Press TV News Roku