ارتش عراق 21 تروریست داعش را کشت

نیروهای یگان‌های بسیج مردمی عراق (AFP)

در یک عملیات ضد تروریستی ارتش عراق در غرب استان انبار بیش از 20 تروریست گروه تکفیری داعش کشته شده‌اند.

ژنرال علی ابراهیم دبعون، فرمانده عملیات الجزیره و البادیه، سه‌شنبه (5 آبان) اعلام کرد یگان‌های توپخانه زیرنظر او، مقر داعش در البوحیات در منطقه حدیثه در 120 کیلومتری غرب رمادی، مرکز استان انبار را بمباران کردند که در این عملیات 21 تروریست کشته و شش تن دیگر مجروح شدند.

وی افزود در این عملیات مقر پیکارجویان تخریب و چهار خودروی آن‌‌ها منهدم شد.

تصویر یکی از نیروهای یگان‌های بسیج مردمی عراق در عملیات نظامی ارتش عراق علیه تروریست‌های داعش در یک جاده منتهی به شهر صقلاویه در شمال فلوجه در استان الانبار (28 مرداد 94- عکس از AFP)

ادامه جنایات داعش

در همین حال، یک منبع محلی در استان نینوا، در شمال عراق اعلام کرد تروریست‌های داعش شیوخ قبیله الجبور را به اتهام همکاری با دولت عراق در قفس آهنی در مرکز منطقه القریه در حومه موصل سوزانده‌اند.

شبکۀ تلویزیونی سومریه نیوز هم گزارش داد، داعش دست‌کم 30 عراقی از جمله افسران ارتش عراق و زنان را به اتهام خیانت و همکاری با دولت عراق در منطقه غابات در مرکز شهر موصل اعدام کرده است.

موصل که مرکز استان نینوا است به عنوان پایتخت غیررسمی گروه تروریستی داعش شناخته می‌شود.

همچنین، در استان دیاله یک بمب در نزدیکی روستای المسعود در 30 کیلومتری بعقوبه منفجر شد که در این حادثه دو نیروی داوطلب یگان‌های بسیج مردمی عراق کشته شدند.

این در حالی است که ارتش عراق و یگان‌های بسیج مردمی با انجام عملیات مشترک به دنبال آزاد کردن مناطق تحت اشغال تروریست‌ها هستند.


Press TV’s website can also be accessed at the following alternate addresses:

www.presstv.co.uk

SHARE THIS ARTICLE
Press TV News Roku