News   /   ايران   /   تلگرام

ناوگروه چهل‌وششم نیروی دریایی ارتش به خلیج عدن اعزام شد

ناوشکن سبلان (تصویر آرشیوی)

ناوگروه اطلاعاتی عملیاتی چهل‌وششم نداجا برای انجام مأموریت از منطقۀ یکم امامت نیروی دریایی ارتش به خلیج عدن اعزام شده است.

ناوگروه چهل‌وششم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران – که متشکل از ناوشکن سبلان و ناو پشتیبانی رزمی لاوان است - ضمن ایجاد امنیت برای خطوط کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، مأموریت دارد تا با حفظ اقتدار ایران اسلامی با پروژه ایران‌هراسی و تبلیغات سوء دشمنان مقابله کند.

در این مراسم امیر دریادار حبیب‌الله سیاری، فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، دستورات لازم جهت اجرای ماموریت‌های محوله به این ناوگروه را یادآور شد.

سیاری خاطر نشان کرد: «حضور مستمر ناوگروه های نداجا در آب‌های آزاد و بین‌المللی نشان‌دهنده توان و اقتدار دفاعی جمهوری اسلامی ایران در عرصۀ بسیار مهم و حیاتی دریاها است.»

وی ادامه داد: «نداجا هیچ هراسی از هیاهوهای دشمنان نداشته و همیشه برای دفاع از منافع ملی در بالاترین سطح آمادگی دفاعی قرار دارد.»

دریادار سیاری تأکید کرد: «امروز با اقتدار و افتخار در هر گوشه ‌ای از آب‌های بین‌المللی که اراده کنیم حضور می‌یابیم و از منافع کشور دفاع می‌کنیم.»

این در حالیست که ناوگروه چهل‌وپنجم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران پس از دو ماه مأموریت در آب‌های آزاد در بندرعباس پهلو گرفت.

 


Press TV’s website can also be accessed at the following alternate addresses:

www.presstv.co.uk

SHARE THIS ARTICLE
Press TV News Roku