نظامیان اسرائیلی یک فلسطینی را در خانه‎اش به شهادت رساندند

تصویری که رسانه‌های محلی از باسل الاعرج، جوان فعال فلسطینی که نظامیان رژیم صهیونیستی وی را در اردوگاه پناهجویان قدوره در مرکز شهر رام‎الله در کرانۀ باختری اشغال‌شده به شهادت رساندند، منتشر کرده‌‎اند.

در پی درگیری میان نظامیان رژیم صهیونیستی با جوانان فلسطینی در یک اردوگاه پناهجویان در شهر رام‌الله در کرانۀ باختری اشغال‎‌شده، یک جوان فلسطینی به ضرب گلولۀ اسرائیلی‎ها شهید شد.

شبکۀ تلویزیونی الاقصی با انتشار گزارشی اعلام کرد نظامیان اسرائیلی در ساعات اولیۀ روز دوشنبه به اردوگاه پناهجویان قدوره در مرکز رام‎الله حمله کرده و جوانان فلسطینی را با گاز اشک‌آور و گلوله‎های جنگی هدف قرار دادند.

بر اساس گزارش این شبکۀ تلویزیونی به نقل از منابع فلسطینی، قربانی این حملۀ نظامیان صهیونیستی در خانۀ خود و به ضرب گلوله شهید شده است. تصاویر منتشر شده از محل زندگی این جوان فلسطینی، اثر خون قربانی را به نمایش می‎گذارند.

رسانه‎های صهیونیستی مدعی هستند که سربازان رژیم اسرائیل هنگامی به مرد جوان فلسطینی شلیک کردند که وی به روی آن‎ها آتش گشود.

این رسانه‌‏ها به نقل از سخنگوی ارتش رژیم اسرائیل، اعلام کردند نام قربانی باسل الاعرج است و این جوان از چند ماه پیش تحت تعقیب نظامیان صهیونیستی بوده است.

تصویری که خبرگزاری معاً فلسطین از محل شهادت باسل الاعرج منتشر کرده است.

با توجه به گزارش الاقصی، 2 مرد جوان فلسطینی دیگر نیز بر اثر اصابت گلولۀ صهیونیست‎ها و استنشاق گاز اشک‎آور، مجروح شدند.

نیروهای صهیونیستی در ماه‌های اخیر تعداد زیادی از فلسطینیان را در اراضی اشغالی به شهادت رسانده‌اند. صهیونیست‌ها با طرح این ادعا که فلسطینی‌ها قصد حمله به نیروهای اسرائیلی دارند، آن‌ها را به شهادت می‌رسانند.

گروه‌های بین‌المللی حقوق بشر مدت مدیدی است که از سیاست کشتار فلسطینیان به دست نظامیان رژیم صهیونیستی انتقاد کرده‌اند.

دور اخیر درگیری میان فلسطینیان و نیروهای ارتش اسرائیل در سرزمین‌های اشغالی که «انتفاضۀ سوم» نامیده می‌شود، از مهرماه سال 1394 با ورود صهیونیست‌های شهرک‌نشین به مسجدالاقصی تحت حمایت نیروهای اسرائیلی آغاز شد.

از آن زمان تاکنون بیش از 280 فلسطینی به دست نیروهای اسرائیلی به شهادت رسیده‌اند.

 

استفاده از این مطلب با ذکر منبع «پرس تی‌وی فارسی» بلامانع است.


Press TV’s website can also be accessed at the following alternate addresses:

www.presstv.co.uk

SHARE THIS ARTICLE
Press TV News Roku