عکس‌خبر: حضور رهبر انقلاب در مرقد مطهر امام راحل و گلزار شهدای بهشت زهرا

حضور رهبر انقلاب در مرقد مطهر امام خمینی(ره)، بنیانگذار جمهوری اسلامی (13 بهمن 1395- عکس از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری)

حضرت آیت‌الله سیدعلی خامنه‎ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی، به مناسبت ایام‎الله دهۀ فجر با حضور در حرم مطهر امام خمینی(ره) و گلزار شهدای بهشت زهرا، یاد بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و شهدای گرانقدر را گرامی داشتند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح چهارشنبه (13 بهمن) با حضور در مرقد مطهر امام راحل، ضمن اقامۀ نماز و قرائت فاتحه، یاد بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای همچنین بر مزار آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی، رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام، حضور یافته و با قرائت قرآن، غفران و رحمت و عفو الهی را برای آن مرحوم مسئلت کردند.

رهبر انقلاب اسلامی سپس با حضور در مرقد شهدای هفتم تیر و دولت، از مقام شامخ شهیدان والامقام بهشتی، رجایی، باهنر و دیگر شهیدان بزرگوار تجلیل کردند.

ایشان همچنین در مزار شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و حریم اهل‌بیت علیهم‌السلام و آتش‌نشانان مؤمن و قهرمان که به‌تازگی در حادثه ساختمان پلاسکو در راه خدمت شهید شدند، یاد و خاطره همۀ این فداکاران با اخلاص را گرامی داشتند و علوّ درجات آنان را از درگاه خداوند مسئلت کردند.

حضور رهبر انقلاب بر سر شهدای مزار تیپ فاطمیون افغانستان  

 

 

 

 

 

 

 


Press TV’s website can also be accessed at the following alternate addresses:

www.presstv.co.uk

SHARE THIS ARTICLE
Press TV News Roku