ویدئو: رونالدو میکروفن خبرنگار را به رودخانه انداخت

کریستیانو رونالدو کاپیتان تیم ملی فوتبال پرتغال (عکس از خبرگزاری فرانسه)

 

عصبانیت کریستیانو رونالدو ستاره تیم ملی فوتبال پرتغال که در جام ملت‌های اروپای 2016 موسوم به یورو 2016 تاکنون ناکام بوده است، خبرساز شده است.

رونالدو صبح چهارشنبه زمانی که همراه با دیگر بازیکنان تیم ملی فوتبال پرتغال مشغول تمرین بود، یکی از خبرنگاران به وی نزدیک شد و از وی سوالی درباره بازی امشب مطرح کرد.

اما واکنش رونالدو به این سوال حیرت همگان را به دنبال داشت؛ رونالدو میکروفن این خبرنگار را از دستش گرفت و به رودخانه پرتاب کرد که این رفتار همه را متعحب کرد.

رونالدو که در دو بازی ابتدایی یورو 2016 چهره‌ای قابل قبول از خود به نمایش نگذاشته است و حتی مقابل اتریش یک پنالتی را نیز از دست داد، از وضعیت روحی و روانی مناسبی برخوردار نیست.

 پرتغال برای صعود به دور یک هشتم نهایی مسابقات یورو 2016 باید در بازی امشب مقابل مجارستان پیروز از زمین خارج شود.

پرتغال هم اکنون با 2 امتیاز در رده سوم گروه ششم رقابت‌های جام ملت‌های اروپا و پایین تر از تیم‌های مجارستان و ایسلند قرار دارد.

گفتنی است، امشب با برگزاری 4 مسابقه از گروه‌های پنجم و ششم، دور گروهی رقابت‌های فوتبال یورو 2016 به پایان می‌رسد.

تاکنون صعود تیم‌های فرانسه و سوئیس از گروه اول، ولز و انگلیس از گروه دوم، آلمان و لهستان از گروه سوم و همچنین کرواسی و اسپانیا از گروه چهارم به دور بعدی رقابت‌ها قطعی شده است.

گفتنی است، در مرحله یک هشتم نهایی این رقابت‌ها علاوه بر تیم‌های اول و دوم گروه‌های شش گانه، چهار تیم برتر سوم گروه‌ها نیز حضور خواهند داشت.

 

استفاده از این مطلب با ذکر منبع «پرس تی وی فارسی» بلامانع است.


Press TV’s website can also be accessed at the following alternate addresses:

www.presstv.co.uk

SHARE THIS ARTICLE
Press TV News Roku