News   /   ايران

حضور 38 کشور در نمایشگاه صنعت نفت ایران

بیست و یكمین نمایشگاه بین المللی صنعت نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی روز پنج‌شنبه در تهران آغاز به کار کرد. (16 اردیبهشت 95، عکس از ایسنا)

بیست و یكمین نمایشگاه بین المللی صنعت نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با حضور شرکت‌هایی از ایران و 38 کشور دیگر آغاز به کار کرد.

به گزارش ایرنا، این نمایشگاه روز پنج‌شنبه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران با حضور مقام های بلندپایه صنعت نفت جمهوری اسلامی ایران به طور رسمی افتتاح شد.

در بیست و یكمین نمایشگاه بین المللی صنعت نفت تهران 880 شركت از 38 كشور شركت می‌كنند كه می توان به آلمان، اوكراین، چین، ایتالیا، امارات، ارمنستان، اتریش، بلژیك، فرانسه، هنگ كنگ، هند، مالزی، هلند، لهستان، كانادا، ونزوئلا، كره جنوبی، روسیه، اسپانیا، تركیه، انگلیس، جمهوری آذربایجان، نروژ، برزیل، بلغارستان، رومانی، ژاپن، نیوزیلند، تایوان، اندونزی، فنلاند، سوئیس، موناكو، استرالیا، سنگاپور، سوئد، پرتغال و امریكا (از طریق نمایندگی‌های اروپایی) اشاره كرد.

شركت‌هایی مانند زیمنس آلمان، لوك اویل و گازپروم روسیه که در سال‌های گذشته از حضور در ایران و شركت در نمایشگاه‌های نفت ایران خودداری می‌كردند، در این نمایشگاه بین المللی كه برای نخستین بار در پساتحریم برگزار می‌شود، حضور یافته‌اند.

از شركت‌های معتبر حاضر در این نمایشگاه می‌توان به شرکت لینكولن الكتریكِ امریكا، شرکت او‌ام‌ویِ اتریش و شرکت سایپمِ ایتالیا اشاره كرد.

با اجرایی شدن برجام، زمینه فعالیت شرکت‌های بزرگ نفتی که در دوران تحریم از حضور در ایران اجتناب می‌کردند، فراهم شده و آنها برای ارزیابی بازار ایران در دوران پساتحریم وارد تهران شده‌اند.

این دوره از نمایشگاه با شعار «جذب سرمایه و انتقال فناوری» در فضایی به وسعت حدود ٧٠ هزار مترمربع برگزار می‌شود.

بیست و یكمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی روز یكشنبه (19 اردیبهشت) به كار خود پایان می‌دهد.


Press TV’s website can also be accessed at the following alternate addresses:

www.presstv.ir

SHARE THIS ARTICLE
Press TV News Roku